پایگاه اطلاع رسانی «پرس بانک» در راستای پاسخ به نیازهای صنعت بانکداری کشور در حوزه های پژوهشی، مطالعاتی و تحقیقات کاربردی، اقدام به تشکیل «هسته پژوهشی و مشاوره» با بهرهگیری از گستردهترین شبکه متخصصین دانشگاهی و نخبگان صنعت بانکداری نموده است.
بخشی از توانمندی های «هسته پژوهشی» پرس بانک به شرح ذیل می باشد.
• سنجش میزان رضایتمندی مشتریان
• سنجش جایگاه برند بانک در میان سایر رقبا
• سنجش میزان اثربخشی تبلیغات
• بررسی و برآورد نیازمندی های حال و آینده مشتریان
• تحقیقات بازار
• مانیتورینگ و تحلیل رقبا
• سنجش میزان اثربخشی تبلیغات
• بخش بندی بازار، تعیین اهداف و اولویت های بازاریابی
• تحلیل محتوای اخبار بانک در رسانه های ارتباط جمعی
• ارائه مدل جهت ایجاد نظام پیشنهادات در بانک
• تحلیل کیفی و ارائه الگوی بهبود رفتار سازماني كاركنان بانك
• بررسي ميزان اثر بخشي خدمات الكترونيكي در جذب و حفظ مشتريان
• بررسي عوامل رفتاري كاركنان در ارتقاي ميزان علاقمندي مشتريان به بانك
• طراحی و تدوین برنامه استراتژیک بانک
• ارائه مدلي براي ارزيابي ميزان توسعه بانكداري الكترونيك
• مطالعه تطبيقي در خصوص رتبه بندي شعب بانك ها و ارائه الگوي مناسب
• ارائه مدلي براي طراحي خدمات ومحصولات بانكي براساس نيازها و انتظارات مشتريان
• بررسي رابطه توانمندسازي مهارت هاي ارتباطي با عملكرد شغلي
• بررسي تاثير پاداشها بر رضايت كاركنان
• مدیریت و برنامه ریزی استراتژیک منابع انسانی و رفتار سازمانی بانک
• مدیریت و برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی بانک
• مدیریت ریسک بانک
• مدیریت ارتباطات و تبلیغات بانک
• مدیریت ارتباط با مشتریان بانک
• باشگاه مشتریان بانک
• نظام های مدیریت عملکرد مبتنی بر کارت های امتیازی متوازن
• بانکداری جامع، شرکتی و اختصاصی
• بانکداری الکترونیک
|
|